Sıkça Sorulan Sorular
Aradığın cevapları bu sayfada bulacaksın
Kargo ve İade
Aşağıda kargolama, iptal ve iade ile ilgili bazı genel sorular yer almaktadır
Ürünlerim kaç iş gününde kargoya verilir?
Softopia.com.tr'de sipariş verdiğiniz halılar showroom stoğunda mevcutsa 1 iş günü içinde, stokta mevcut değilse direkt fabrikadan kesilip paketlenip 3-8 iş günü içinde kargoya verilir.
Ürünlerim belirtilen süre içerisinde kargoya verilmezse iptal edebilir miyim?
Evet, eğer belirtilen süre içerisinde kargoya verilmemişse iptal gerçekleştirebilirsin. Bunun için WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçin.
Kargo ücreti ödeyecek miyim?
1000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 1000 TL altı olan siparişlerde kargo ücreti sabit 100 TL olarak alınmaktadır.
Sipariş durumunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişini tamamladıktan sonra kayıtlı e-posta adresine sipariş bilgilerinin yer aldığı mail gönderilmektir. Siparişinin durumunu: “üyelikli sipariş” vermişsen “siparişlerim” sayfasından, üyeliksiz sipariş vermişsen “yardım” başlığı altındaki “sipariş takibi” bölümünden sipariş numaranı ve mail adresini yazarak kontrol edebilirsin. Dilersem Whatsapp'tan bizimle iletişime de geçebilirsin.
Softopia.com.tr'den aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
Ürünü teslim aldığın tarih itibari ile 14 gün içerisinde iade edilebilirsin. WhatsApp üzerinden özel ödeme linki ile özel ölçülü sipariş verdiysen, iade yapılmaz.
Ürün iade koşulları nelerdir?
- Ürün orijinal durumda, orijinal etiketleri ile birlikte orijinal ambalajı içerisinde olmalıdır.
- Varsa- ürün ile birlikte gönderilen ürüne ait aksesuarları eksiksiz şekilde gönderilmiş olmalıdır.
- Ürün zarar görmemiş, kullanılmamış, yıkanmamış, lekelenmemiş, işaretlenmemiş olmalıdır.
- Ürün zarar görmeyeceği bir paket içinde geri gönderilmiş olmalıdır.
- Bu koşullara uymayan ürünler hiçbir işlem yapılmadan adresinize geri gönderilecektir.
İade yapmak istediğim ürünü nasıl gönderebilirim?
Ürün ve faturasını, faturanın alt kısmında bulunan iade formuna iade sebebini yazarak Yurtiçi Kargo (Müşteri Kodu:1190098920) ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsin.İade kabul adresimiz;Onur Mahallesi 7600. Sk. No:235 Bayraklı, İzmir Türkiye 35000
Aldığım ürünü garanti kapsamında incelenmesi için incelemeye gönderebilir miyim?
Kullanım sonrası problem yaşanılan ürünler fatura tarihi itibari ile 2 yıl içerisinde incelemek üzere gönderilebilmektedir.
Ürün inceleme işlemleri, üretici firmaların Türkiye distribütörleri ya da Türkiye’deki kendi şirketleri tarafından gerçekleştirilmektedir.
İnceleme yapılması istenilen ürün anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firmasına (Müşteri Kodu:587638921) ile karşı ödemeli olarak , faturanın alt kısmında yer alan "iade" bölümünü doldurulup firmamıza gönderebilirsiniz.
Faturaya ürün ile ilgili yaşanılan şikayetler, açık adres ve iletişim bilgilerinin yazılması gerekmektedir.
Ürün inceleme kabul adresimiz:
Onur Mahallesi 7600. Sk. No:235 Bayraklı, İzmir Türkiye 35000
Siparişler
Aşağıda siparişlerle ilgili bazı yaygın sorular yer almaktadır
Kapıda ödeme veya havale/eft ile ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme uygulamamız bulunmamaktadır. Havale/eft için WhatsApp üzerinden banka bilgimizi isteyebilirsiniz.
Taksitli ödeme yapabilir miyim? Vade farkı uygulanır mı?
Anlaşmalı olduğumuz Bonus, World, Maximum, CardFinans, Paraf, Axess ve Advantage özellikli kredi kartları ile peşin fiyatına 2 taksit, vade farkı ile 9 taksite kadar işlem yapılabilmektedir.
Kurumsal fatura oluşturabilir miyim?
Fatura adres bilgilerini girerken “adres formu” bölümünde ki “kurumsal” seçeneğini işaretleyerek istenilen bilgileri yazıp kurumsal faturanı oluşturabilirsin.
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?
Hediye paketi uygulamamız bulunmamaktadır.
Sipariş faturam ürün ile birlikte gelecek mi?
Showroom'dan çıkış yaptığımız stoktaki ürünlerde siparişler faturası ile birlikte adresine gönderilmektedir. Faturan aynı zamanda sipariş sırasında belirtmiş olduğun e-posta adresine de iletilmektedir. Dilersen faturana üyelik hesabın “siparişlerim” sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsin. Stokta olmayıp direkt fabrikadan gönderilen siparişlerde faturan e-posta adresine iletilmektedir.
Ürünler
Aşağıda ürünlerimizle ilgili bazı genel sorular yer almaktadır
Ürünleriniz garantili mi?
Evet, ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Garanti kapsamında olması için kullanıcı hatası olmaması gerekmektedir. Örn; ürün yıkama talimatına uygun yıkanmış olmalıdır. Aksi taktirde garanti kapsamına girmez.
Kaymaz taban halı kayıyor ne yapmalıyım?
Eğer kaymaz taban bir halı aldıysanız ve kullanacağınız zeminde kayıyorsa, zemininiz ile halı tabanı altında yeterli sürtünme kuvveti oluşmuyor demektir. Bu durumda eğer ürün size teslim edileli 14 gün geçmemişse iade edebilir veya değişim talep edebilirsiniz. Alternatif olarak kaydırmaz bant gibi ürünler ile halınızı zemine sabitleyebilirsiniz.
Ürünleriniz orijinal mi?
Evet tüm ürünlerimiz orijinaldir.